Santykių su klientais valdymas (CRM)

Santykių su klientais valdymo (CRM) sprendimas suteikia galimybę saugoti pilną kontaktinę informaciją apie klientą, jo atsakingus asmenis, planuoti įvykius (susitikimus, skambučius ir kt.) kalendoriuje ir matyti jų istoriją.

Yra galimybė naudoti integruotą el. pašto klientą, priminimų sistemą, registruoti kiekvieną potencialaus kliento kreipimąsi ir kt.

Jeigu turite klausimų ar Jums reikalinga pagalba renkantis CRM sistemą – susisiekite su mumis ir pateiksime itin patrauklų pasiūlymą!

Santykių su klientais valdymo CRM sistemos

Prekybos valdymas 8

Prekybos valdymas 8

Verslo valdymo sistema „Prekybos valdymas 8“ leidžia kompleksiškai automatizuoti visos įmonės veiklą. Galingo funkcionalumo ir plėtimo galimybių dėka, ši sistema gali efektyviai pasitarnauti tiek augančiam, tiek stambiam verslui. Verslo valdymo sistema “Prekybos valdymas 8” yra pilnai paruošta integracijai su i.MAS (i.SAF, i.VAZ, SAF-T).

Detaliau

Santykių su klientai valdymo CRM sistemų klientai

Adampolis
KRINONA, UAB
GINESTRA, UAB
JOLDIJA, UAB
Irlanda
EVELKAS, UAB
DOGAS, UAB
Skorpiono takas
SANTERA, UAB
KEMITEK, UAB
CASCADA
RIGALIT LIETUVA, UAB
JUNGTINIS TIEKIMAS, UAB
SVELITUS, UAB
GARSŲ PASAULIO ĮRAŠAI, UAB