KRINONA, UAB

ĮDIEGIMO ISTORIJA

Vis didėjantys prekių srautai, augantis asortimentas ir ribota sandėliavimo erdvė, vedė prie didesnio chaoso. Dėl prekių išsibarstymo sunku buvo greitai atsakyti ar konkrečios prekės kiekis sandėlyje yra toks pat, koks matomas programoje. Prekių atrinkimas užsakymams užtrukdavo ilgiau nei norėjosi ir reikalavo ekspertinių sandėlininko žinių.
Klientas jau buvo nusprendęs perkelti prekes į ženkliai erdvesnį sandėlį, tačiau svarstė kaip darbą sandėlyje padaryti efektyvesniu.

Kartu su Klientu nusprendėme, kad didesniame sandėlyje, dėl augančio asortimento ir operacijų skaičiaus, reikia įdiegti  “1C:Prekybos valdymas 8” išplėstinį sandėlio valdymo modulį (ISVM). 
Visi sandėlio stelažai, lentynos ir celės buvo sužymėti tiek fiziškai, tiek programoje (suteikti adresai). Prekės buvo efektyviai išdėstos pagal jų turinį, paklausumą ir kt. Sandėlininkam buvo išdalinti nauji darbo įrankiai – duomenų kaupikliai.
Naudojant ISVM, sandėlio operatoriai, užduotis sandėlininkams siunčia automatiškai į jų duomenų kaupiklius, o sandėlininkai užduotis atlieka sufleruojami kaupiklių, t. y. kaupiklyje jau pažymėta kokią prekę, kiek vienetų, iš kur paimti ir kur padėti.

Prekių perkėlimas į erdvesnį sandėlį ir “1C:Prekybos valdymas 8” išplėstinio sandėlio valdymo modulio įdiegimas leidžia dar labiau plėsti prekių asortimentą, greičiau atlikti sandėlio operacijas, neabejotinai pasitikėti prekių likučiais programoje ir nereikalauja sandėlininkų-ekspertų.

Įdiegus adresinę sandėlio apskaitą centriniame sandėlyje, išsisprendė problemos su likučių tikslumu. Kaupiklių, kurie sujungti su sistema bevieliu ryšiu, pagalba prekės atrenkamos bei padedamos tiksliai ir sparčiai.

UAB “Krinona” direktoriaus pavaduotojas Renaldas Pleškys

http://www.krinona.lt/