GINESTRA, UAB

ĮDIEGIMO ISTORIJA

Naudojant senąją sistemą, Klientas susidūrė su neišprendžiamomis našumo problemomis, kuomet net ir pastačius galingus serverius, tiek kasdienių, tiek srautinių operacijų atlikimas užtrukdavo nepatogiai ilgai. Be to, sena sistema neturėjo tinkamų technologinių priemonių Klientui savarankiškai atlikti norimus funkcionalumo papildymus. Įmonei planuojant dar labiau plėstis ir didinti darbo vietų skaičių bei dirbti   kuo efektyviau, t. y. kad sistema greitai prisitaikytų prie kintančių ir augančių poreikių, tai reiškė neabejotiną poreikį atsinaujinti.

Klientas potencialių naujosios sistemos tiekėjų paprašė atlikti realius našumo bandymus. Bandant “1C:Prekybos valdymas 8” našumą, į bandomąją duomenų bazę buvo importuota dešimtys tūkstančių prekių kortelių, sugeneruoti tūkstančiai pajamavimo ir realizavimo dokumentų ir stebima kaip greitai sistema atlieka operacijas. Taip pat Kliento IT skyriui parodyta ir išaiškinta, kaip naudojant specialų konfigūravimo įrankį, vadinamą Konfigūratoriumi, Klientas savarankiškai gali kurti tiek primityvias spausdinimo formas ar ataskaitas, tiek naujus ir sudėtingus modulius. Tiek bandymų rezultatai, tiek technologinės galimybės lėmė tai, kad Klientas pasirinko “1C:Prekybos valdymas 8” sistemą.

Šiuo metu jau šešeri metai kaip Klientas sėkmingai dirba su sistema. Technologinė platforma “1C:Organizacija 8” ir konfigūracija “1C:Prekybos valdymas 8” puikiai susitvarko su duomenų srautais ir apkrovomis, todėl naudotojai nejaučia jokio stabdymo ir dirba efektyviau. Išnaudojant konfigūravimo galimybes, Klientas savarankiškai susikūrė begalę specifinių ataskaitų, apdorojimo procedūrų ir net ištisus modulius, tokius kaip: tarnybinių pranešimų valdymas, lojalumas – „Kliento pinigai“ ir kt.

http://www.varztupasaulis.lt/