DOGAS, UAB

ĮDIEGIMO ISTORIJA

Daugelis Kliento partnerių ne visada žinodami aktualų prekių asortimentą, aktualius likučius, aktualią kainodarą, šios informacijos kas dieną teiraudavosi Kliento vadybininkų. Be to, partneriai užsakymus ruošdavo ir pateikdavo nesuderintame formate,  o vadybininkai juos savarankiškai turėjo suvedinėti į sistemą. Taip buvo neužtikrinama operatyvi informacijos sklaida, bei neefektyviai naudojami vadybininkų resursai.

Klientas jau anksčiau, kaip pagrindinę verslo valdymo sistemą, buvo pasirinkęs ir įdiegęs “1C:Prekybos valdymas 8”. Naudojant šią sistemą, duomenų bazėje buvo daug partneriams aktualios ir reikiamos informacijos, todėl buvo pasirinkta įdiegti internetinę parduotuvę, glaudžiai integruotą su “1C:Prekybos valdymas 8”, kad nereikėtų dubliuoti informacijos ir organizuoti komplikuotų duomenų mainų.

Rezultate visi partneriai, prisijungę prie internetinės parduotuvės, mato sau aktualią informaciją, gali operatyviai daryti užsakymus, o jie automatiškai patenka į VVS. Vadybininkams užduodama mažiau klausimų ir jiems nereikia pakartotinai įvedinėti užsakymų. Kaip dar vieną papildomą pliusą galima paminėti, kad parduotuvė prieinama ne tik partneriams, o ir galutiniams pirkėjams, tokiu būdu po truputį auga prekybos internetu apyvarta.

http://www.dogas.lt/